SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Η μαύρη οντότητα



Ήταν βράδυ χειμώνα. Έξω είχε πολύ κρύο και αποφάσισα να κάτσω μέσα στο σπίτι, παρόλο που η παρέα μου θα έβγαινε.

Σαν φοιτήτρια θα έπρεπε να γλεντάω, όπως μου έλεγαν, και όχι να κάθομαι μέσα. Κι όμως εκείνες τις μέρες ένιωθα κάπως μέσα στο σπίτι μου, λες και κάποιος με παρακολουθούσε.

Ξάπλωσα νωρίς, κατά τις 11, μιας και είχε χαλάσει και η τηλεόρασή μου και δεν είχα τι να κάνω. Χάζεψα λίγο στο κινητό, άναψα το φωτάκι από τον απορροφητήρα στην κουζίνα μου και πήγα για ύπνο στο δωμάτιό μου.

Κοιμήθηκα σχετικά γρήγορα, δεν ονειρευόμουν κάτι, ώσπου μια στιγμή μια οντότητα μαυροφορεμένη (ξεχώριζα μονό το χαμόγελό της) εμφανίστηκε στην σχισμή της μισάνοιχτης πόρτας μου και φώναζε το όνομά μου χαμογελώντας.

Φοβήθηκα, προσπαθούσα να φωνάξω αλλά δεν μπορούσα…. Η οντότητα έφυγε και πήγε στην κουζίνα.  Άνοιξε τα συρτάρια και άρχισε να ανακατεύει τα μαχαιροπίρουνα, ώσπου κατάφερα να ουρλιάξω και ξύπνησα.

Ήταν 6 παρά η ώρα.  Άνοιξα όλα τα φώτα του δωματίου και του σπιτιού και καθόμουν στο σαλόνι κοιτώντας γύρω γύρω. Για μέρες δεν μπορούσα να ησυχάσω, ούτε να κοιμηθώ μονή μου. 

Ακόμα παραμένει η απορία αν ήταν όντως οντότητα ή παιχνίδι του μυαλού μου.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Ναυσικά για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:

Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.





2 σχόλια:

Ισοβίτης

Μένεις ακόμα εκεί?αν ναι, καλό θα ήταν να ανάψεις κάποιο καντηλάκι να λιβανίσεις το σπίτι κ να φέρεις κάποιον πάτερ να αγιάσει το σπίτι. Το λιγότερο που θα γίνει είναι να σου φύγει απο το μυαλό οτι κάτι είναι στο σπίτι.
Εχεις προσέξει κάτι άλλο περίεργο μέσα στο σπίτι?ή έχεις ξαναδεί τέτοιου είδους όνειρα?μετά ή πριν απ αυτό κάτι το περίεργο?

Unknown

Φιλε αν ειχα την τυχη να κοιμαμαι το ευκολα οσο εσυ χιλιες φορες να σκοτωνα αυτην την μορφη στο ονειρο μου παρα να την αφυνα να με ξυπνήσει

Δημοσίευση σχολίου