SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Ποιος είναι εκεί;


Καλησπέρα.

Αποφάσισα να σας στείλω την ιστορία μου, γιατί ακόμα με ακολουθεί σαν σκέψη.

Ήταν Οκτώβριος του 2003 και μαζί με τον πρώην σύντροφό μου, φύγαμε από τη Θεσσαλονίκη για ψάρεμα, στα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής. 

Επειδή η ώρα είχε περάσει και μας πίρε το βράδυ, αποφασίσαμε να κοιμηθούμε στο εξοχικό μου, στα Νέα Πλάγια Χαλκιδικής. Εκεί χάσαμε 10 χρονιά από την ζωή μας.

Όταν φτάσαμε, ήταν περίπου 12:40 το βράδυ και την ξαπλώσαμε στο μπροστά δωμάτιο, όπου μας πήρε ο ύπνος χαζεύοντας τηλεόραση.

Μέσα στον ύπνο μου, άρχισα να ακούω ένα δυνατό και συχνό θόρυβο. Νομίζοντας πως είναι από την τηλεόραση, πήρα μηχανικά  το τηλεκοντρόλ και την έκλεισα. Αλλά αντιλήφθηκα πως ο θόρυβος ερχόταν από την κλειστή πόρτα του δωματίου μας.

Άρχισα να σκουντάω τον φίλο μου να ξυπνήσει, άλλα ήταν λες και είχε πέσει σε λήθαργο και δεν ξυπνούσε με τίποτα. Μέχρι που άρχισα να λέω προσευχές και να παρακαλώ την Παναγιά να μας σώσει. Έτσι ξαφνικά  σταμάτησαν όλα.

Άνοιξα την τηλεόραση για να έχει λίγο φως το δωμάτιο και ξαναπροσπάθησα να ξυπνήσω τον φίλο μου. Δεν πέρασαν λίγα δευτερόλεπτα και  άρχισε να ακούγεται πάλι ο θόρυβος, πιο δυνατά από πριν. Γύρισα και είδα να ανεβοκατεβαίνει το χερούλι της πόρτας και συγχρόνως ακουγόταν λες και κάποιος ήταν από πίσω και βαρούσε μπουνιές στην πόρτα. 

Τότε άρχισα να τσιρίζω, με αποτέλεσμα επιτελούς να ξυπνήσει ο φίλος μου και να δει και να ακούσει ότι και εγώ.

Άρχισε να φωνάζει ποιος είναι εκεί. Δεν πήρε απάντηση καμιά και με το που άναψε το φως, ξαφνικά σταμάτησαν όλα. Άνοιξε την πόρτα, έψαξε όλο το σπίτι, ξεκλείδωσε την εξώπορτα, αλλά ψυχή πουθενά. Το απόλυτο τίποτα.

Γύρισε στο δωμάτιο χλωμός, όπως και εγώ φυσικά και χωρίς κουβέντα τα μαζέψαμε και όπου φύγει, φύγει.       

Ακόμα δεν ξέρω, άλλα ούτε θέλω να ξέρω τι υπήρχε μέσα στο σπίτι εκείνο το βράδυ. 




Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Πέννυ για την ιστορία που μας έστειλε





Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου