SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

"Μαμά; Μπαμπά;"

 


Βγήκα να καθαρίσω το μπαλκόνι. Περίμενα τους γονείς μου και ο καιρός ήταν ακόμη καλός. Ήταν αρχές Σεπτεμβρίου βλέπετε και ήταν καλή ιδέα να καθίσουμε έξω να τα πούμε...

Καθώς καθάριζα το μπαλκόνι, άκουσα βήματα μέσα στο διαμέρισμα. Ήρθαν οι γονείς μου σκέφτηκα, γιατί είχαν τα κλειδιά του διαμερίσματος. 

"Έρχομαι αμέσως" φώναξα, έκλεισα τη βρύση, παράτησα στην άκρη το λάστιχο και άρχισα να σκουπίζω τα πόδια μου με μια πετσέτα, για να μπω μέσα. 

Δε πήρα όμως καμία απάντηση. Άκουσα κάτι σαν ομιλία και ξαφνικά μια από τις πόρτες των δωματίων να κλείνει με δύναμη.

Μπήκα μέσα. Δεν ήταν κανείς στο σαλόνι και στη κουζίνα. Προχώρησα στο διάδρομο που βγάζει στα υπνοδωμάτια και στο μπάνιο. "Μαμά; Μπαμπά;" φώναξα για να μη πάρω καμία απάντηση.

Η εξώπορτα ήταν κλειδωμένη ακόμη και με το σύρτη. 

Προχώρησα και είδα ότι ούτε στο μπάνιο ήταν κανείς. Κοίταξα στο υπνοδωμάτιο που έχω για τους επισκέπτες. Τίποτα κι εκεί.

Προχώρησα προς το υπνοδωμάτιό μου. Η πόρτα ήταν κλειστή. Περίεργο σκέφτηκα, γιατί εγώ δεν την κλείνω ποτέ. Ήταν άραγε αυτή η πόρτα που έκλεισε πριν λίγο και άκουσα το θόρυβο; "Μαμά; Μπαμπά;" ξαναφώναξα, αλλά τίποτα. Καμία απάντηση και πάλι.


ΠΡΟΣΦΟΡΑ 

ακουστικά Bluetooth


Άνοιξα σιγά σιγά τη πόρτα. Κάποιος ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου! Δε μπορούσα να δω το πρόσωπό του έτσι που ήταν γυρισμένος, αλλά σίγουρα έμοιαζε με τον πατέρα μου. "Μπαμπά;" ξαναείπα πλησιάζοντας σιγά σιγά.

Καθώς ήμουν σε απόσταση εκατοστών πλέων από το κρεβάτι και έτοιμη να σκουντήσω το άτομο που ήταν ξαπλωμένο στο κρεβάτι μου, άκουσα τον ήχο κλειδιού να γυρίζει στην εξώπορτα! Η πόρτα άνοιξε αλλά βρήκε στο σύρτη... "Ελένη άνοιξε" άκουσα τη φωνή του πατέρα μου πίσω από τη πόρτα! "Ήρθαμε"...

Πετάχτηκα με δύναμη μακριά από το κρεβάτι μου βγάζοντας μια κραυγή κι έτρεξα να ανοίξω το σύρτη της εξώπορτας. Ποιος ήταν στο κρεβάτι μου; Τι ήθελε; Πως μπήκε μέσα;

Εξήγησα όπως όπως στους γονείς μου τι έγινε. Ο πατέρας μου έτρεξε στο υπνοδωμάτιο να δει τι συμβαίνει. Ακολούθησα εγώ και η μητέρα μου.

Στο δωμάτιο δε βρισκόταν κανείς. Ψάξαμε κάτω από το κρεβάτι, στις ντουλάπες, σε όλο το σπίτι, παντού. Δεν υπήρχε κανείς. 


ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΟΥ

CLEARANCE DAYS


Πάνω στο κομοδίνο όμως βρήκα κάτι που σίγουρα δεν υπήρχε πριν. Δεν ήταν δικό μου. Βρήκα μια κάρτα ΤΑΡΩ με τον κρεμασμένο...


Απέκτησε το Samsung Galaxy S10 με κέρδος 550


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Ελένη για την ιστορία που μας έστειλε

Διαβάστε επίσης:

Το παράξενο τραγούδι

Το σκοτάδι



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com ή στη σελίδα μας στο facebook για να την δημοσιεύσουμε.

 


3 σχόλια:

Ισοβίτης

Υπάρχει περίπτωση να σου έκαναν μάγια?

Ελένη

Πολύ φοβάμαι ότι δε βρέθηκε τυχαία η κάρτα Ταρω εκεί

Dimitr kan

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι μήνυμα θέλουν να σου πούμε τη κάρτα του κρεμασμένου. Είναι μια κάρτα που μιλάει για την αυτοθυσία και τη θυσία, δηλαδή να θυσιάσεις κάτι για να ευννοηθείς σε επαγγελματικό επίπεδο η προσωπικό. Ελπίζω να σε βοήθησα, για οποιαδήποτε διευκρίνηση είμαι στη διάθεσή σου.

Δημοσίευση σχολίου