SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Με τη μαμάκα

 


Πρόσφατα ανακάλυψα την ιστοσελίδα  σας και είπα να γράψω κι εγώ την εμπειρία μου. 

Με λένε Αναστασία και αυτό που μου συνέβη, δεν μπορώ να το εξηγήσω και με προβληματίζει ακόμα.

Ένα βράδυ λοιπών, έχω βάλει για ύπνο την κορούλα μου και ξαπλώνω στο κρεβάτι. Ο άντρας μου ήταν στο σαλόνι κι έβλεπε τηλεόραση. Ήμουν εξαντλημένη και με πήρε αμέσως ο ύπνος. 

Κάποια στιγμή μέσα στη νύχτα, ακούω τον άντρα μου και τη κόρη μου να παίζουν στο σαλόνι και να φωνάζουν. Σκέφτηκα τι κάνουν βραδιάτικα και γυρνάω να τους φωνάξω ότι είναι αργά και κάνουν πολύ φασαρία (ήμουν ξαπλωμένη με τη πλάτη προς τη πόρτα του δωματίου).

Γυρνάω λοιπόν και βλέπω τα φώτα στο σαλόνι σβηστά και τον άντρα μου να κοιμάται δίπλα μου! 

Τα έχασα αλλά σκέφτηκα ότι θα το είδα στον ύπνο μου και γύρισα ξανά για να κοιμηθώ.  Με το που έκλεισα τα μάτια μου ακούω πάλι τον άντρα μου και τη κόρη μου στο σαλόνι!!! 

Φοβήθηκα τόσο πολύ που ούτε γύρισα να δω τι γίνεται, ούτε καν πήγα στο δωμάτιο της κόρης μου (αγαπάω πολύ το παιδί μου θα έκανα τα πάντα γι’  αυτή - για να προλάβω σχόλια...).

Έκλεισα ξανά τα μάτια μου προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου ότι το φαντάζομαι. Προσπαθώ να ξανακοιμηθώ και αυτή τη φορά τους ακούω μέσα στη κρεβατοκάμαρα!!! Συγκεκριμένα ακούω τον άντρα μου να λέει στη κόρη μου " αγάπη μου θα κοιμηθείς στο κρεβάτι σου ή με τη μαμάκα;" και η κόρη μου να λέει" με τη μαμάκα"... 

Τότε ένιωσα το κορμάκι της να πέφτει στο κρεβάτι δίπλα μου!!!!! 

Όπως καταλαβαίνετε δεν άνοιξα ούτε τα μάτια μου! Προσπαθούσα να πω το «πάτερ ημών» αλλά συνέχεια μπερδευόμουν. Συγκεντρώθηκα και τα κατάφερα.

Τότε χωρίς να το καταλάβω με πήρε ο ύπνος.

Δεν ξέρω τι ήταν. Σε όσους το είπα μου απάντησαν ότι μπορεί να ήταν όνειρο… Παιδιά δεν ήταν όνειρο! Δεν το φανταστικά! Αν κάποιος ξέρει τι μπορεί να ήταν ας μου απαντήσει...


PLAY HAS NO LIMITS

(μάθε περισσότερα)



Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Αναστασία για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:









 

3 σχόλια:

Ισοβίτης

Το πρωί οταν ξύπνησες ηταν όλα φυσιολογικά? Ο άντρας σου και η κορη σου σου ειπαν κάτι?

ARIS

Ρωτα τον σηζυγο σου!

Ιωάννα

Μπορεί να "άκουσες"μια σκηνή από το μέλλον.

Δημοσίευση σχολίου