SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
5

Ο ανελκυστήρας


Δε ξέρω αν έχει συμβεί σε κάποιον από σας... Αν ναι, σας παρακαλώ να μου το πείτε... Αρχίζω να αμφιβάλω για τον εαυτό μου... Μήπως αρχίζω και τα χάνω; Μήπως έχω παραισθήσεις;

Το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου βγήκα για ένα χαλαρό ποτό με την παρέα. Το ένα ποτό έφερε το άλλο και τελικά επέστρεψα στο σπίτι μετά τις 3.

Στο σπίτι με γύρισε ο κολλητός με το αυτοκίνητο. Με άφησε ακριβώς έξω από τη πολυκατοικία και έφυγε.

Πήγα να ξεκλειδώσω την πόρτα της εισόδου της πολυκατοικίας αλλά ήταν ξεκλείδωτη. Περίεργο σκέφτηκα γιατί συνέχεια κλειδώνουμε για λόγους ασφαλείας.

Μπήκα στο ασανσέρ και πάτησα το κουμπί του 5ου για να πάω στο διαμέρισμά μου. Μου φάνηκε πραγματικά σαν να πέρασε ένας αιώνας μέχρι να φτάσω στο 5ο. 

Όταν το ασανσέρ σταμάτησε άνοιξα την πόρτα, βγήκα και... 

Και όλα ήταν λάθος! Το χρώμα των τοίχων του διαδρόμου, το σχήμα του διαδρόμου, η διάταξη των διαμερισμάτων, οι πόρτες τους, όλα.

Κοίταξα ξανά στο ασανσέρ να δω αν όντως κατέβηκα στο σωστό όροφο. Η ένδειξη έδειχνε τον αριθμό 5. Ήμουν στο σωστό όροφο, όμως όλα έδειχναν διαφορετικά.

Κοίταξα τα ονόματα στα κουδούνια. Δε μπορώ να πω ότι θυμόμουν τα επίθετα των γειτόνων, αλλά σίγουρα δεν βρήκα πουθενά το δικό μου όνομα. Ήμουν σε λάθος πολυκατοικία;

Μπήκα στο ασανσέρ και πάτησα το κουμπί να επιστρέψω στο ισόγειο. Μετά από 5 ορόφους η πόρτα του ασανσέρ άνοιξε, βγήκα αλλά...

Αλλά δεν ήμουν στο ισόγειο. Ήμουν και πάλι στον ίδιο περίεργο 5ο όροφο. Δε μπορούσα να καταλάβω τι συνέβη...

Κατευθύνθηκα στις σκάλες και άρχισα να τις κατεβαίνω... Νομίζω ότι κατέβηκα πάνω από δέκα ορόφους αλλά ποτέ δεν έφτασα στο ισόγειο. Ήταν σα να βρισκόμουν συνέχεια στο ίδιο σημείο. 

Σταμάτησα να πάρω μια ανάσα. Είχα λαχανιάσει. Και πάλι ήταν σα να βρισκόμουν στο 5ο όροφο.

Ξαφνικά μια σκιά άρχισε να καλύπτει το φως του διαδρόμου από την αριστερή μου πλευρά. Με πλησίαζε λες και κατάπινε το φως...

Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά. Έτρεξα στο ασανσέρ και πάτησα και πάλι το κουμπί για το ισόγειο. Η πόρτα του ασανσέρ άρχισε να κλείνει σιγά σιγά. Έβλεπα τη σκιά να με πλησιάζει και μπορώ να ορκιστώ ότι μέσα στη σκιά διέκρινα κάτι να κινείται.

Ευτυχώς η πόρτα έκλεισε πριν με προλάβει η σκιά. Όταν έφτασα στο ισόγειο όλα έμοιαζαν πάλι φυσιολογικά. Βγήκα έξω και είδα την πολυκατοικία. Ήταν σίγουρα αυτή που εμένα.

Ξαναμπήκα μέσα και κάθισα να σκεφτώ τι θα μπορούσα να κάνω. Τελικά αποφάσισα να ανέβω ξανά από τις σκάλες.

Όταν έφτασα στον 5ο όλα φαινόταν φυσιολογικά. Ο διάδρομος, τα διαμερίσματα ήταν όπως έπρεπε να είναι. Έφτασα στο δικό μου, άνοιξα και μπήκα.

Περιττό να σας πω ότι δε κοιμήθηκα εκείνο το βράδυ. Από τότε δε μου έχει συμβεί ξανά αλλά τρέμω και μόνο που σκέφτομαι το περιστατικό.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να ήταν; Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο; Κινδυνεύω;


Συγκεντρώσαμε τις καλύτερες προσφορές για το PLAYSTATION. Βρες ότι θες ΕΔΩ!


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Βαγγέλη για την ιστορία που μας έστειλε.


Οι καλύτερες 55ντάρες SMART 4K TVs ΚΑΤΩ ΑΠΟ 400€! Γίνεται; Δες την νέα σου τηλεόραση ΕΔΩ!


Διαβάστε επίσης:

Το χτύπημα

Παγιδευμένη στη ντουλάπα


Σας αρέσουν οι ιστορίες που διαβάζετε; Θέλετε να βοηθήσετε την προσπάθειά μας; Κάντε μια δωρεά μέσω paypal με ένα κλικ εδώ

Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com ή στη σελίδα μας στο facebook για να την δημοσιεύσουμε.

5 σχόλια:

pgkountoumas

Είπες ότι είπιες μερικά ποτηράκια μήπως μπήκες σε λάθος κτήριο;;

Anonimus

Κάποιος ήταν τύφλα :P

Νατάσα

Ευτυχώς θα έρθει παπάς τα Φώτα να ρίξει αγιασμό στην πολυκατοικία σας! Θεός φυλάξει!

Ανώνυμος

ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ

Ανώνυμος

ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ;ΑΥΤΟ ΦΤΑΊΕΙ

Δημοσίευση σχολίου