SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Ο εισβολέας


Σε αυτή την ιστορία που θα αφηγηθώ, ήμασταν μάρτυρες όλη η οικογένεια μου. 

Καταρχήν, πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι το δωμάτιό μου με το δωμάτιο των γονιών μου είναι απέναντι κι έτσι στις ανοιχτές πόρτες αντικατοπτρίζονται τα φώτα από το ένα δωμάτιο στο άλλο. 

Ένα βράδυ λοιπόν ξυπνώ και ακούω χτυπήματα και φωνές από το δωμάτιο των γονιών μου.  Ακούω τη μητέρα μου να ουρλιάζει. Υπέθεσα προφανώς ότι είχε μπει κάποιος ληστής. 

Μετά από λίγο οι φωνές σταμάτησαν και άνοιξε το φως του δωματίου. Από την πόρτα άρχισα να βλέπω μια ψηλή αντρική σκιά να πλησιάζει στο δωμάτιό μου.

Ξαφνικά, η σκιά εξαφανίζεται και τότε ακούγονται και πάλι οι φωνές των δικών μου. Ήρθαν στο δωμάτιό μου και όταν τους ρώτησα τι έγινε μου είπαν πως ο πατέρας μου σηκώθηκε από ένα όνειρο και άρχισε να δίνει γροθιές στη ντουλάπα νομίζοντας πως είναι κάποιος εκεί. 

Η μητέρα, μου μέσα στο σκοτάδι, δεν κατάλαβε τι συνέβαινε και άρχισε να φωνάζει. 

Πίστευαν ότι πρόκειται για μια αστεία παρεξήγηση μέχρι που τους είπα για τη σκιά που είχα δει να στέκεται στην πόρτα.

Our Horror Stories:  Ευχαριστούμε τη φίλη μας Βίκυ για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

1 σχόλια:

Ιάσονας

Δεν τη κατάλαβα την ιστορία...

Δημοσίευση σχολίου